STREFA UCZNIA


  • Samorząd Szkolny
  • Rzecznik Praw Ucznia
  • Praktyki zawodowe
  • Lirycznie o Ekonomiku
  • Podręczniki


  • Podręczniki na rok szk. 2023/2024
  • Akcje


  • Akcja charytatywna
    Pomóż biedniejszym od siebie
  • Wycieczki


  • Tropical Island
  • Oceny


  • Zasady wystawiania ocen okresowych
  • Zasady wystawiania ocen z zachowania
  • Egzaminy


  • Egzamin potwierdzący kwalifikacje
    w zawodzie
  • Egzamin maturalny
  • Gadżety


  • Słowniki:
    polsko-angielski
    polsko-niemiecki
  • ZASADY WYSTAWIANIA OCEN OKRESOWYCH

    W celu bardziej obiektywnego i czytelnego sposobu wystawiania ocen okresowych ustala się stosowanie wcześniej omówionych zasad:

    1. prace klasowe x 3
    2. kartkówki x 2
    3. pozostałe oceny x 1

    Ocenę semestralną uzyskuje się zależnie od otrzymanego wyniku procentowego:

    • do 30% - ocena niedostateczna
    • od 31% do 50% - ocena dopuszczająca,
    • od 51% do 70% ocena dostateczna,
    • od 71% do 90% - ocen dobra
    • od 91% - ocena bardzo dobra
    • powyżej 95% - ocena celująca.

    Wymagania na ocenę celującą ustala nauczyciel przedmiotu.

    Na koniec roku sumuje się zdobyte punkty i dzieli przez maksymalną liczbę punktów możliwą do zdobycia (najwyższa ocena "5").

    np. oceny cząstkowe ucznia:

    1.prace klasowe 3,4(9+12=21p)max 30p
    2.kartkówki 1,2(2+4=6 p)max 20p
    3.oceny cząstkowe 3,1,4(3+1+4 = 8p)max 15p

    OCENA: (21p + 6p + 8p)/(30p + 20p + 15p) = 35/65 = 54% ocena dostateczna

    Dodatkowe zasady przedmiotowe ustala nauczyciel przedmiotu i zapoznaje szczegółowo z nimi uczniów.